Barcelona, de stad van onze vriendschap - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suzanne Montfoort - WaarBenJij.nu Barcelona, de stad van onze vriendschap - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van suzanne Montfoort - WaarBenJij.nu

Barcelona, de stad van onze vriendschap

Door: Suzanne

Blijf op de hoogte en volg suzanne

22 Oktober 2014 | Spanje, Barcelona

Ondanks dat de reis bijna ten einde loopt mogen we morgen nog een dagje genieten van het mooie weer aan het strand. Morgen gaan we weer naar huis en zaterdag zullen we thuis aankomen.

Hoe spannend we het ook vonden. Ons vliegtuig vertrok. Een beetje gespannen gingen we zitten en voor we het wisten hingen we boven in dde lucht, nog geen twee uur later stonden we buiten in de hitte te kijken hoe we de trein konden vinden naar het hotel.
Het hotel vinden was ook een reis opzich. Na een uur zoeken hadden we de ingang gevonden. Na het inchecken kon onze reis Door barcelona gaan beginnen.
Omdat we erg moe waren hadden we besloten maandag rustig aan te doen. Shoppen hadden we maar op het programma gezet. We zijn afgereisd naar een winkelcentrum en op zoek gegaan naar de primark. Vol verbazing hadden we nog nooit z'n kleine primark gezien . Wat een tegenvaller.
Wat gaan we doen zodat we niet in slaap vallen. Park guell, na alles wat we er over gelezen hebben zullen we nu maar eens gaan kijken. En jeetje wat een tegenvaller. Het is er druk. Het stikt er van de toeristen. We hebben het warm en we zijn moe. Het recept om als leeghoofden Door het park te slenteren. Beide vonden we het uitzicht van bovenin het park het mooist.
Daarna zijn we naar het hotel gegaan. 'S avonds nog wat gegeten bij de Mac en slapen maar.
Dinsdag zijn we gaan kijken bij de sagradia. Aangezien het nogal druk was besloten we morgenvroeg terug te gaan voor tickets om binnen te kijken. Op playa de Catalunya heb ik gevraagd of ze voor alroid mijn beste vriendinnetje wil blijven. Een onder onsje van een paar jaar geleden. Daarna zijn we over de ramblas gaan lopen en hebben we onze vriendschap verzegeld met armbandjes. Aan de haven hebben we een uur voor ons uit zitten staren en zitten genieten van alles. Daarna zijn we naar het strand gelopen en hebben we heerlijk gegeten aan het strand. Na nog een cocktail zijn we terug naar het hotel gegaan.
woensdag zijn we vroeg opgestaan en hebben we de sagradia van binnen bekeken. Daarna zijn we naar de gotische wijk gegaan en hebben een prachtige kathedraal van binnen bekeken. Toen we daarmee klaar waren zijn we naar FC barcelona gegaan en hebben daar een toer gedaan. Sabine was zo gelukkig als een kind. 'S avonds nog heerlijk gegeten en nagenieten van onze bijzondere dag